لیست قیمت چاپ | مانترگرافیک

—————————————————————————————————————————————-

از شما مشتریان گرامی خواهشمندیم در هنگام استفاده از خدمات مجموعه، نکات زیر را رعایت فرمایید.

در صورت رعایت نکردن این نکات، مرکز مسئولیتی در قبال خرابی کار نخواهد داشت.

لیست قیمت کلیه امور چاپ مانتر گرافیک

فرم های چاپی و طریقه ثبت سفارش

فرم های چاپی مجتمع به دو نوع عمومی و اختصاصی تقـسیم می شوند که ثبت سفارش این فرم ها به طـریق غیر حضوری نیز امکان پذیر است

جهت ثبت فرم های اختصاصی به صورت حـضوری بایستی به دفترمجموعه و کارشناسـان این فرم ها مراجعه کرده و سایر مراحل ثبت سفارش را انجام دهید.

ثبت سفارش غـیر حضوری نیز از طریق تلفن مستـقیم و ایمیل مخـصـوص فرم های اخـتصـاصی قابل انجـام است.

جهت ثبت فرم های عمـومی به صورت حضوری با در دسـت داشتن فایل نهایی (طراحی شده طبق قواعـد کلی و راهـنمای محصـول مورد نظـر) به دفـترمراجـعه فرمائید و جهت ثبت غـیر حضـوری به سـامانه فروش آنلاین مراجـعه کرده ، فایـل نهایی خـود را آپلود کـنید؛

بعـد از پرداخـت از طریـق کارت های عضو شتاب و دریافت شمـاره فاکـتور، سفـارش شما ثبت شده و و وارد پروسه تولید می شود.

فرم عمومی

به مجموعه فایل های چاپی که به عـلت پایین آوردن هزینه ها به صـورت مشتـرک داخـل یک فرم چـاپی بسته شده و نسبـت به نوع رنـگ فایل ها تفکیک نمـی شوند فـرم عمومـی گـفته مـی شود.

لازم به ذکـر اسـت هـر فـرم عمومـی دارای میانگـین رنگـی خاص می باشد و رنـگ ها بر اسـاس رنـگ قـالب فرم چـاپی تنظیـم میشود.

از این رو کـلیه کارهایی که در این فرم چاپ میشود، با ۱۵% اختلاف رنـگ نسبت به مانیتوراستاندارد مواجه خواهند شد.

 

به علت تغییر مـداوم مـواد اولیه ( کاغذ- مرکب – روکش ها و …) و همچـنین تـفاوت میانگین رنـگی در هر فـرم سفـارشات شما در فرم های عمـومی که حـتی با اخـتلاف یک فـرم چـاپ شده اند با هـم قابل مقایسه نخـواهد بود.(اختلاف فرم های عمومی از چـاپ تا چاپ ۳۰% خواهد بود)

شما میتوانید قبل از سفارش نمونه جنس ها را بررسی نمایید اما به یاد داشته باشید بافت و ضخامت کاغذ، کـاور لـمینیت و هـمچنین کـیفیت چـسبندگی لیـبل ها در برند های مختـلف، متفاوت اسـت و خـرید مجتمع بر اساس موجودی بازار می باشد.

لـذا هنـگام سفارش این نکته مـهم را در نظر بگیرد.

 

توجه داشته باشید نوع سفارش خود را با توجه به حساسیت و اهمیت کارتان مشخص کنید.

لازم به ذکر است کیفیت سفارشات ( به لحاظ رنگ و کاغذ و…) در فرم های عمومی با یک فرم اختصاصی قابل مقـایسه نخواهد بود.

 

فرم های اختصاصی

کلیه محصـولاتی که در لیـست فرم های عمـومی وجود ندارند و محـصولاتی که دارای خدمات خاصی می باشند (کاتالوگ ها ، برشورها ، کتاب و …) و همچنین محصولاتی که هر چند ممکن است جزء فـرم های عمـومی باشـند.

اما به علت حـساسیت بالای چاپی، نیاز به استفاده از رنگ های خاص و یا دارای چـاپ های ویژه هستند و قابلیت اجـرای آن ها در فرم های عمومی وجودندارد جزء فـرم های اختصـاصی محسوب می شوند.

به علت تنوع بالای هر کـدام از این سفارشات بایسـتی به متصـدیان بخش اختصاصی مراجـعه کرده و بعد از مشاوره و اخذ قیـمت، فایل آمـاده چاپ خود را به ایشان ارجاع دهید.

تذکرات مهم فرم عمومی

کلیه سایز های ارایه شده در لیست قیمت سایز فایل دریافتی می باشد.

سایز سفارشات بعد از برش نسبت به نوع خدمات سفارش مورد نظر تغییر خواهد کرد.

تمامی سفارشات چاپی با ۳% تا ۷% باطله یا کسری تحویل داده می شود.

 

کارهای A5 و بزرگـتر از A5 در فرم های ویزیت ساده (۸ لت و بزرگ تر از ۸ لت) فوری محاسبه می شود و شامل گارانتی نمی  باشد (کاتالوگ های ۳۰۰ گرمی نیز شامل همین محدودیت خواهند بود.

کلیه فرم های ویزیت فوری که فایل آن در روزهای شنبه تا چـهارشنبه قبل از ساعت ۱۵ و در روز پنجشنبه قبل از ساعت ۱۲ ذخیره شده باشد.

طبق زمان تحویل روی لیست قـیمت آمـاده خواهـد شد. این مسـأله برای فـرم های ۳ روزه در روزهای شـنبه تا چـهارشنبه قـبل از ساعـت ۱۲ خواهـد بود.

حداقل دانسته های شما برای تهیه فایل آماده به چاپ:

  • فایل آماده چـاپ بایستی به صورت عکس (JPEG) تحویل مجـموعه شود در غـیر این صـورت خرابی به عـهده سفارش دهنده می باشد.
  • از مدل های رنگـی غـیر از CMYK و یا ترکـیب های ۱۶ Bit استفاده نشود در صورت استـفاده نتیجـه چاپی با خطای رنگی ۶۰% و یا بیشتر مواجه خواهد شد.
  • چنانچـه در سفارش های کتـان از رنـگ های تمپـلات استفاده شـود، نتیجـه چـاپـی دچـار پـشـت زدگـی و مشــکـلات دیگر خواهد شد. در طراحی این فـرم ها از رنـگ های پر و نوشـته های چهار رنگ استـفاده نشود. در صـورت بروز هرگونه خطا کلیه مسئولیت به عهده مشتری خواهد بود.

 

رنگ تمپلات: به رنگ های پر که به صورت یکنواخت در کل و یا قسمتی از طرح استفاده شده باشد، گفته می شود.

 

  • کـیفیت کلیه فایل های چـاپی بایستی ۳۰۰ Dpi باشد در صورت استفاده از کیفیت تصـویر پایین ترکارهای چاپی شما با افت کـیفیت مواجـه خواهد شد.
  • در صـورت استفـاده از نوشتـه های ۴ رنگ مرکز مسئـولیتی در قبال خـرابی سفارش نخـواهد داشـت. (محصـولات جنیوس شامل این محدودیت نمی شوند)
  • به طور کلی مجموعه مسئولیتی در قبال خوانده شدن QR-Code نخواهد داشت.اما در صورت استفاده از آن فقط از رنگ مشکی تک رنگ (k=100) استفاده نمایید.
  • در فـرم های ویـزیت ۳ میلی متـر و در فـرم های لمـینیت ۵ میلی مـتر خـلاصـی بـرش رعـایت شود. در فرم هایی که برجـستگی دارد ، فایـل های برجستگی آن از کناره های کار ۷ میلی متر فاصله داشته باشد.
  • در کـلیه سفارشات چـاپی خـطای برش وجود دارد. ( حـداقل ۳ میلی متر) دقـت داشتـه باشید در صـورت حساسیت سایز سفارشتان ، بایستی این خطـا را در نظر بگیرید.(یعنی سفارشات خود را ۲ میلیمتر بزرگتر از اندازه ای که می خواهید ثبت کنید.)
  • در محصولاتی که برجستگی دارند بایـستی روی هم خـوردگی فـیلم کار (فایل قسمت های برجـستگی) با فایل چـاپی دقیق باشد.در صورت عدم رعایت این امر ممکن است قسمت برجستگی کار اجرا نشود.

 

تذکرات مهم

به محض آماده شدن سفارشات فرم های عمومی یک پیامک حاوی نوع کار و شماره فاکتور برای شما ارسال می شود.

اعتبار فاکتورهای مجموعه و بررسی گارانتی سفارشات یک ماه می باشد.

شخـصی کـه برای سفارش و تحـویل کارهای شـما به مجـموعه مراجـعه مـی کند نماینـده تام الاختیار شـما می باشد،

لذا از فرستادن افراد بی اطلاع، بی سواد و کم سواد به مجموعه جدا خودداری فرمائید.

 

گارانتی چاپ

در فرم های عمومی خطاها و اشتباهات ناشی از خطای اپراتور و یا مشکلات دستگاه های چاپ اجتناب نا پذیر است.

مجتمع در راستای اطمـینان مشتـریان از چاپ مجـدد این محصولات، سال ها پـیش اقدام به گارانتـی چاپ در فرم های عمومی نمود.

از این رو با در دست داشتن محصولی که از نظر شما دچار خرابی است،

به مسئول گارانتی مراجعه کرده تا با در نظر گرفـتن مواردی که شامل گارانتی می شود، سفارش شما بررسی شده

و اگر ایراد از سمت مجموعه باشد کار مجـددا برای چـاپ ارسـال می شود.

 

نکته: هزینه های جانبی از جمله هزینه های پیک، باربری و … به عهده مجتمع نمی باشد.

لذا هنگام تحویل سفارش محصولات را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

 

چگونگی محاسبه زمان تحویل سفارشات

شاید تا به‌حال کسی به این مسئله توجه نکرده باشد که محصولات چاپی (حتی یک کارت ویزیت) برای سفارش دهنده با مشخصات خاص ایشان (یعـنی فایل) تولید می شود.

در نتیجه محصول از قبل آماده نیست و بعد از طی کردن پروسه ای خاص برای تحویل آماده می شود.

این پروسه زمان خاصی را طبق نوع محصول می طلبد و دانستن این زمان و چگونگی محاسبه آن برای سفارش دهنده مهم و حتی در مواردی حیاتی می باشد.

برای درک روش محاسبه ابتدا بایستی دو نکته زیر را در نظر بگیرید:

نکته ۱ – ساعت مقرر چیست؟ روز های شـنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ و روزهای پنج شنبه ساعت ۱۲ را ساعـت مقرر در نظر بگیرید.

توجه – در فرم های ۳ روز، ساعت مقرر ساعت ۱۲ می باشد.

نکته ۲ – روز های تعطیل رسمی و غیر رسمی روز کاری محاسبه نمی شود.

مثال زیر را به دقت مطالعه فرمائید:

فـرض کـنید: سفـارش شـما در روز چـهارشنبه ثبت شـده و طـبق تعــرفه (لیست قیمــت) زمـان تحــویل آن  ۲ روز کاری اسـت،

در این مـیان ثـبت سـفارش شـما قـبل یا بعـد از ساعـت مقرر در زمـان تحـویل آن تاثـیر مستقـیم دارد.

در ایـن مثـال به چـگونگـی محـاسبـه زمان تحـویـل کار بر حـسب روز و ساعـت ثبت سـفارش می پردازیم.

 

نکته: پایان ساعت کاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ و در روزهای پنجشنبه ۱۶ می باشد.

 

نکات زیر را در نظر بگیرید…

به محض حاضر شدن سفارش، این امر از طـریق پیام کوتاه به اطلاع شما مشتریان گرامی خواهد رسید.

در صورت به تعویق افتادن تحویل سفارش مراتب را از طریق تلگرام به شماره ۰۹۳۸۸۲۱۰۳۷۴  اطلاع دهید.

زمان تحویل محصـولات در تعـرفه قـیمت، برای مشتـریان قم می باشـد.

مشتـریان عزیز شهرسـتان بایستی شرایط رسیدن بار به ایشان اعم از زمان بندی پایانه های باربری و غیره را در نظر بگیرند.